Διαδικτυακό Πρόγραμμα Διαχείρισης του Πόνου 8 εβδομάδων με βάση το Mindfulness

Το πρόγραμμα Mindfulness για τον Πόνο διάρκειας 8 εβδομάδων που προσφέρει δωρεάν η ΠΑΡΗ.ΣΥ.Α. με την πιστοποιημένη δασκάλα Δέσποινα Γιαννούλη-Σουκάκου, περιλαμβάνει μερικές από τις καλύτερες πρακτικές Mindfulness & Compassion (ή αλλιώς Ενσυνειδητότητας και Συμπόνοιας) που έχουν δοκιμαστεί τα τελευταία 30 χρόνια κι έχουν αποδειχθεί επιστημονικά για την αποτελεσματικότητά τους.

Κλινικές μελέτες δείχνουν ότι το mindfulness μπορεί να λειτουργήσει σαν ένα αποτελεσματικό παυσίπονο και να ενισχύει τη φυσική αποκατάσταση του σώματος. Μέσα από την πρακτική του mindfulness έχουμε δει επίσης τη μείωση του άγχους, της κατάθλιψης, της ευερεθιστότητας και της αϋπνίας που προκύπτει από τον χρόνιο πόνο και την ασθένεια. Είναι ένα πρόγραμμα που βασίζεται σε έρευνες κι έχει αλλάξει τη ζωή χιλιάδων συνανθρώπων μας σε όλο τον κόσμο. Με το mindfulness μαθαίνουμε να αλλάζουμε τη σχέση με τις σκέψεις μας ώστε να μην τις αφήνουμε να σαμποτάρουν τη ζωή μας.

Οι 8 εβδομαδιαίες 2ωρες συναντήσεις περιλαμβάνουν την παρουσίαση και πρακτική δεξιοτήτων ενσυνειδητότητας που μας βοηθούν στην καλύτερη επίγνωση του σώματος, του πόνου και τη σχέση μας μαζί τους, και μας μαθαίνουν τον τρόπο να τα διαχειριστούμε και να ζήσουμε μία πιο ποιοτική ζωή. Επίσης κάνουμε διαλογισμό, ήπιες σωματικές κινήσεις yoga και qigong, και μαθαίνουμε σύγχρονες μεθόδους διαχείρισης του πόνου που δημιουργήθηκαν από ειδικούς που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους στο σκοπό αυτό.

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Οι συμμετέχοντες καλούνται να συμμετάσχουν σε όλες τις συνεδρίες, καθώς η καθεμία βασίζεται στην προηγούμενη για την ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων mindfulness. Αναμένεται επίσης ότι οι συμμετέχοντες θα κάνουν 20 λεπτά διαλογισμό την ημέρα, θα μελετούν κάποιες σημειώσεις που θα λαμβάνουν από τη δασκάλα τους, και θα πραγματοποιούν κάποιες πρακτικές στο σπίτι (στο ενδιάμεσο των συναντήσεων) έτσι όπως θα ενημερώνονται την ημέρα της συνάντησης με την ομάδα.

Τι θα μάθω

  • Την πρακτική του Διαλογισμού
  • Δεξιότητες Ενσυνειδητότητας και Συμπόνοιας
  • Να ζω στο παρόν και να αναπνέω ελεύθερα (αντί να αντιστέκομαι στις δυσκολίες)
  • Να χρησιμοποιώ το Mindfulness για τη διαχείριση του πόνου μου και τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής μου
  • Υποστηρικτικές ήπιες ασκήσεις που θα μου δώσουν την αίσθηση ευεξίας και ζωτικότητας που μου λείπει
  • Καλύτερη ικανότητα συγκέντρωσης
  • Την τέχνη να χαίρομαι με τις μικρές χαρές της ζωής
  • Να χρησιμοποιώ την αναπνοή μου για να χαλαρώνω
  • Να εφαρμόζω ένα ρυθμό στη ζωή μου που δεν θα επιδεινώνει τον πόνο μου και θα με σέβεται

Με ποιο τρόπο

  • 8 συναντήσεις, διάρκειας 2 ωρών η καθεμία
  • Με ένα συνδυασμό παρουσιάσεων, συζήτησης και καθοδηγούμενου διαλογισμού
  • Καθημερινή πρακτική στο σπίτι 20’
  • Καθοδηγούμενοι διαλογισμοί σε μορφή ΜΡ3
  • Απλές πρακτικές προσαρμοσμένες στην καθημερινότητά μας
  • Με την υποστήριξη μιας έμπειρης πιστοποιημένης δασκάλας από την κορυφαία σχολή Breathworks της Μ. Βρετανίας
  • Μαζί με μία ομάδα συμμετεχόντων που βρίσκονται στην ίδια θέση με μας

Αίτηση συμμετοχής:

  • Please enter a number from 0 to 100.